Školení: Efektivní komunikace s rozčileným protějškem

Tři kroky – to vám stačí k tomu, abyste každou konfliktní komunikaci dokázali ustát. Naučíme vás je. 

  1. „Nádech, výdech. Tohle dám,” prvním krokem je ovládnutí svých emocí. Pokud někdo touží po scéně, prosím. Ale bez vás. Vy dokážete udržet svůj vztek na uzdě a věnovat se důležitějším věcem. Třeba samotnému řešení problému. 
  2. Vy jste tedy nad věcí. Ale jak do podobného stavu dostanete i druhou stranu, která kolem sebe stále metá blesky? Tak zní výzva pro druhý bod. 
  3. Když se vám to podaří, gratulujeme. Teď nastává ten správný okamžik pro řešení jádra problému. 

Až od nás půjdete, v hlavě si ponesete jednoduchý plán. Plán, který vás z nepříjemných a vypjatých situací vyvede tou nejlepší možnou cestou. A víte, co je na tom všem nejlepší? Slušně se u toho pobavíte. Zahrajeme si scénky a vše nacvičíme. Abyste se měli o co opřít v situacích, kdy vám do smíchu už moc nebude.

Školení je určené zejména pro pracovníky a pracovnice, kteří působí na pozicích, kde jednají s klienty: na úřadech, podatelnách, recepcích, reklamačních odděleních, informačních přepážkách atd.

Rozsah školení: 2 až 8 hodin
Školení o rozsahu 5 hodin je akreditovaný Ministerstvem práce a sociálních věcí – číslo akreditace: A2020/1249-SP/VP.

Abychom vám mohli odpovědět na vaši zprávu, potřebujeme k tomu váš souhlas. Informace o způsobu zpracování vašich údajů se dozvíte v našich zásadách.
Nákupní košík