Tři kroky – to vám stačí k tomu, abyste každou konfliktní komunikaci dokázali ustát. Naučíme vás je.
- „Nádech, výdech. Tohle dám,” prvním krokem je ovládnutí svých emocí. Pokud někdo touží po scéně, prosím. Ale bez vás. Vy dokážete udržet svůj vztek na uzdě a věnovat se důležitějším věcem. Třeba samotnému řešení problému.
- Vy jste tedy nad věcí. Ale jak do podobného stavu dostanete i druhou stranu, která kolem sebe stále metá blesky? Tak zní výzva pro druhý bod.
- Když se vám to podaří, gratulujeme. Teď nastává ten správný okamžik pro řešení jádra problému.
Až od nás půjdete, v hlavě si ponesete jednoduchý plán. Plán, který vás z nepříjemných a vypjatých situací vyvede tou nejlepší možnou cestou. A víte, co je na tom všem nejlepší? Slušně se u toho pobavíte. Zahrajeme si scénky a vše nacvičíme. Abyste se měli o co opřít v situacích, kdy vám do smíchu už moc nebude.
Školení je určené zejména pro pracovníky a pracovnice, kteří působí na pozicích, kde jednají s klienty: na úřadech, podatelnách, recepcích, reklamačních odděleních, informačních přepážkách atd.
Rozsah školení: 2 až 8 hodin
Školení o rozsahu 5 hodin je akreditovaný Ministerstvem práce a sociálních věcí – číslo akreditace: A2020/1249-SP/VP.