Sportoviště jsou zavřená a vypadá to, že ještě chvíli budou. To ale neznamená, že musíme dalších několik týdnů zahálet. Proto jsme pro vás připravil sérii domácích tréninků. Nebudete na ně potřebovat nic než jednu lapu – a na zhruba poloviční část tréninků dokonce ani tu ne, případně lze improvizovat i bez lapy.
 
Na každý týden bude připravený nový trénink. Skládá se ze tří částí:
 
1) krátké rutiny na pár minut, kterou je dobré si odcvičit alespoň 4x týdně jako přípravu na hlavní program
2) hlavního programu – zhruba 20-30 minutové cvičení na doma, kde procvičíte hlavní součásti fyzické obrany (údery, kopy nebo jiné podobné nástroje). Pracovat budeme primárně na něčem, čemu říkáme „atributy“ – dílčích dovednostech, které výrazně zlepšují schopnost se ubránit, jako je síla úderu, rychlost, koordinace…
3) tipu na nějaký gadget, věci, apku, web, opatření atd., prostě něco, co můžete snadno udělat a co posune úroveň vaší osobní bezpečnosti na vyšší úroveň 
 
Pokud se sólo programu zúčastníte, garantují vám, že v době, kdy se vrátíte do tréninku, uvidíte velké zlepšení – i přes to, že budete několik týdnů trénovat jen sami!
 
Po přihlášení se k program „Sólo trénink“ dostanete nejen aktuální trénink, ale také odkaz na úvodní webinář, kde se seznámíme s principy a způsobem práce. Automaticky také dostanete k dispozici i šest hlavních programů tréninků z období druhé vlny, které si můžete kdykoliv odcvičit.
 
Program je určen všem studentům a studentkám některého z dlouhých kurzů, nebo soukromých hodin. Potřebujete na něj mít určité zkušenosti, není proto určen pro úplné nováčky.

Kdy a kde

  • termín: webinář on-line - dostupné kdykoliv
  • cena: 499,-/měsíc